جستجو
Close this search box.

محصول جدید سامسونگ، Galaxy M31s با باتری 6000 میلی آمپری

مرور سایر خبرها

سامسونگ در حال تهیه و تدارک یک موبایل پیشرفته نسبت به Galaxy M31 خود، با نام احتمالی Galaxy M31s می باشد. این دستگاه جدید پیش تر در اوایل این ماه در لیست گیکبنچ Geekbench listing دیده شده بود. حالا نیز اسم و بخشی از مشخصات آن درون دیتابیس TUV Rheinland مشاهده شده است. این مجوز جدید تایید میکند که نکته کلیدی برای فروش بهتر Galaxy M31s باتری 6000 میلی آمپر ساعت آن است. متاسفانه هیچ مشخصه دیگری از دستگاه را نشان نمی دهد.

گفتنی است که طبق نتایج گیکبنچ مشخص شده که SAMSUNG M31s مشابه دستگاه ما قبل خود، با همان چیپست Exynos 9611 و 6 گیگ رم عرضه خواهد شد. همچنین می توان گفت که سیستم عامل این گوشی اندروید 10 همراه با رابط کاربری One UI سامسونگ عرضه خواهد شد. ولی باید همچنان منتظر ماند و دید که سامسونگ این گوشی را با چه امکانات جدیدی عرضه خواهد کرد. اما با توجه به گوشی های قبلی سری M30 می توان این توقع را داشت که یک نواوری در حوزه دوربین گوشی باشد.

شرکت سامسونگ همیشه در دسته M31 آنچنان که تا کنون نشان داده، اصل تمرکز خود را بر روی امکانات دوربین گوشی قرار داده است. این شرکت سعی داشته تا با نوآوری هایی که در این زمینه انجام می دهد سعی کند افرادی که به عکسبرداری با گوشی موبایل خود علاقه دارند را، از این طریق به خود جذب نماید.

بی شک با توجه به آمار فروش سری M30 می توان گفت که شرکت سامسونگ تا کنون در این زمینه موفقیت قابل توجهی داشته است.