جستجو
Close this search box.

رونمایی هوآوی از دو موبایل میان رده Y6p و Y5p همراه با تبلت MatePad T8

مرور سایر خبرها

هوآوی از دو گوشی میان رده خود با نام های Y6p و Y5P و همچنین تبلت MatePad T8

در ساعات اولیه امروز با یک شایعه جدید در مورد دو گوشی میان رده از شرکت هوآوی با نام های Y6P و Y5P روبرو شدیم، که پس از مدتی کوتاه شرکت هوآوی به صورت رسمی این دو گوشی را به همراه تبلت MatePad T8 در رومانی معرفی کرد.

Huawei Y6P

این گوشی با صفحه نمایش دارای پنل IPS سایز 6.3 اینچی و با کیفیت تصویر HD+ عرضه شده که دارای ناچ یا پیشانی نقطه ای برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد. اما پشت آن، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه یک ماژول 5 مگاپیکسل و یک ماژول 2 مگاپیکسلی عمق سنج مجهز میباشد. همچنین حسگر اثرانگشت خازنی در پشت گوشی قرار دارد.

درون این گوشی از نظر سخت افزاری، یک چیپست Helio P22 به همراه 3 گیگابایت رم و حافظه 64 گیگابایتی وجود دارد، که با استفاده از حافظه های جانبی قابل ارتقا می باشد. این گوشی دارای یک باتری پرحجم با ظرفیت 5.000 mAh میباشد که متاسفانه هنوز از طریق پورت تاریخ گذشته میکرو شارژ دریافت میکند. از نظر نرم افزاری، EMUI 10.1 بر روی سیستم عامل اندروید 10 و بدون سرویس های موبایل گوگل عرضه میشود، چرا که این شرکت سرویس HMS خود را ارائه میدهد.
Huawei Y6P در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش با قیمت 165 یورو عرضه میگردد، همچنین یپش سفارش این گوشی از فردا با تخفیف 40 یورویی آغاز میگردد.

Huawei Y5P

Y5P دارای صفحه نمایش 5.45 اینچی از نوع TFT میباشد که در بالا و پایین گوشی دارای حاشیه بوده و نسبت ابعاد آن 18:9میباشد. در پشت این گوشی یک دوربین تک لنز 8 مگاپیکسلی با فلش LED و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است.

این گوشی نیز همانند Y6P با همان چیپست Helio P22 و 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی که توسط حافظه microSD قابل ارتقا بوده، عرضه میشود. رابط کاربری این گوشی نیز بدون سرویس های گوگل و EMUI 10.1 بر روی اندروید 10 ارائه میشود.
هوآوی Y5P در رنگ های مشکی، آبی و سبز نعنایی با قیمتی حدود 125 یورو عرضه میشود که اگر شما هم جزء نفرات اول باشید، میتوانید از تخفیف 40 یورویی آن بهره مند شوید.

HUAWEI MatePad T8

MatePad T8 یک تبلت اقتصادی با صفحه نمایش پنل LCD 8 اینچی با کیفیت صفحه نمایش 800در1280 پیکسل میباشد. پشت این تبلت دوربین اصلی 5مگاپیکسلی و جلوی تبلت نیز دوربین سلفی 2مگاپیکسلی وجود دارد.

از نظر سخت افزاری این تبلت از چیپست 8 هسته ای MTK8768 با 2گیگابایت رم و حافظه داخلی 16یا 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق حافظه microSD بهره میگیرد. ظرفیت باتری این تبلت 5.100 میلی آمپر ساعت است و با رابط کاربری EMUI 10.0.1 و سیستم عامل اندروید 10 بدون سرویس های گوگل ارائه میشود.
قیمت این تبلت 100 یورو بوده و تنها در رنگ آبی در اواخر ماه جاری عرضه میشود.

یک پاسخ