جستجو
Close this search box.

عکس های جدیدی از ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 3 ، این بار صفحه نمایش روشن

مرور سایر خبرها

به گزارش سایت GSMARENA در Samsung Galaxy Watch 3 سعی شده تا حاشیه چرخشی یا صفحه گردان روی ساعت، مجدداً به این مدل ساعت ها بازگردانده شود. این صفحه گردان پیشتر در مدل های Active از برند سامسونگ با صفحه نمایش لمسی-خازنی جایگزین شده بود. پیش از این نیز یک سری عکس که برای دریافت مجوز های مربوط به این نوع ساعت ها تهیه شده بود، لو رفته بود. حالا نیز یک سری عکس دیگر، این بار با صفحه روشن در دسترس ما قرار گرفته است.

همانطور که مشاهده میکنید، رابط کاربری آن چندان تغییر نکرده است و برای حرکت در بین منوهای ساعت باید به صفحه گردان متکی بود. این صفحه همچنین برای پیمایش در میان زیرمنوها و برنامه های اخیر کاربرد دارد.

اینچنین انتظار می رود که این ساعت با سیستم عامل Tizen 5.5 ارائه شود که در حال حاضر دومین سیستم عامل محبوب برای ساعت های هوشمند می باشد.

ساعت Samsung Galaxy Watch 3 قرار است که در دو مدل 41 و 45 میلیمتری که به ترتیب با نام های SM-R840  و  SM-R850 نیز شناخته می شوند، به بازار عرضه شوند. به این ترتیب اندازه صفحه نمایش آنها 1.2”  و 1.4”خواهد بود که با استاندارد محافظت IP68  و همچنین  MIL-STD-810Gهمراه خواهند بود. هر دو دستگاه دارای 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه خواهند بود، اما هنوز مشخص نیست که چه مدل پردازنده برای این مدل ساعت ها استفاده میشود. هر دو سایز این ساعت ها با نسخه LTE نیز قابل عرضه هستند.

امیدواریم که سامسونگ این مدل جدید ساعت هوشمند را همراه با مدل جدید ایرفون های جدید خود یعنی Buds Live TWS، ماه آینده رونمایی کند.